گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

629 - امیدم

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

به به به به 

خبر خوشی امروز بهمان رسید. 

امید عزیزم داره ازدواج میکنه. 

البته خانومش هم برام عزیزه. ولی امید خیلی برام عزیزتره. اونقدر دوستش دارم که دوست دارم وقتی دیدمش محکم بغلش کنم بوسش کنم! که صد البته اینکارو میکنم!!

زنگ زدم کلی دعوا که چرا زودتر من رو خبر نکردین من برای عقدتون بیام! میگن الانشم دیر نشده، مرخصی بگیر بیا اگه راست میگی!!

حیف مرخصیم نمیدن وگرنه حتما میرفتم. 

از همین الان دارم فکر میکنم جشن عقدشون که معلوم نیست آیا برگزار بشه یا نشه، چی بپوشم!!

الا ایحال

من هفته بعد رو مرخصی گرفتم چند روز برم به ولایت. دوستان اگر کاری باری سفارشی چیزی دارند زودتر اعلام کنند تا نرفتم!

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

امیدتوووووون!!!!!!!!
میشه بیشتر توضیح بدین!!!

پاسخ:
پاسخ:
بلی!
امیدمووووون!
توضیح بیشتر از این جایز نیست!
به سلامتی پس رفتی جشن و سرور
تا باشه خوشی باشه...زنگ زدم افطار بیای پیشم که گفتن رفتی خونه
فریبا امید کیه؟!

پاسخ:
پاسخ:
عاری عاری جای همه خالیه خالی!

حیف شد که نبودم! ماه رمضان باقیست و ما منتظر افطاری هستیم!

امید؟ امیده دیگه! امید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند