گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

648 - یه پسر بچه ...!!

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ
اگه گفتید این پسر بچه کیه!! 

  • فریba

نظرات  (۶)

بچه باباش!!!


پاسخ:
پاسخ:
اون که بعله! کدوم بچه بابا!

پسر بچه نیست که تابلوئه دختره، آخه پسر به این خوشگلی نمیشه که؟ فریبا خودتی نه؟

پاسخ:
پاسخ:
این کجاش شبیه دختره! به این پسری!
این بچه تا وقتی بچه بود همه بهش میگفتن پسر حاجی! الانم که برای خودش مردی شده دیگه!! :)))

هوم!؟

خیلی عجیبه که یه دختر بدش نیاد ازینکه بهش بگن مثل پسرایی !!! و تازه خودشم ذوق کنه !!!

پاسخ:
پاسخ:
اون موقع بچه بودم و حس پسرونگی در من بسیار قوی! الانشم همینم، از اینکه کارای پسرونه انجام بدم خیلی بیشتر راضی میشم تا ناز و ادای دخترونه!

مردم از فضولی برا من باز نمیشه!!!

پاسخ:
پاسخ:
نیتت رو خالص کن!

تو مختاری ولی به نظر من حداقل از الان دختر بودنتو بپذیر و ازش لذت ببر سختیاش خیلی زیاده ولی می ارزه خیلی می ارزه . خدا سعادت دختر بودن و دختر داشتن رو به هر کسی نمیده ( هرچند به نظر من تو خیلی دختر تر از خیلی از دخترایی فقط قدرشو نمیدونی همین)

پاسخ:
پاسخ:
وااا
نوشین سوی برداشتت اینقدر نبود قبلناها!
من که نگفتم با دختر بودن مشکل دارم، اتقاقا صد سال دوست ندارم پسر باشم. ولی دوست دارم شیطنت ها و هیجانات و در کل کارایی که در عرف خاص پسرا هست رو تجربه کنم!
همین!
والا!

چه بامزه بودی واقعا شبیه پسرایی من فکر کردم پسره

پاسخ:
پاسخ:
هر کی برای اولین بار میبینه عکس رو اگه نگم کیه، فکر میکنند داداشمه!! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند