گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

667- جشن زندگی!

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ
ما جمعه اینجا بودیم، 

برای برگزاری این جشن ما جلسه داشتیم. 

ابتدای جلسه، ایشون  از 6 نفر از سفیران فعال در حوزه فرهنگ سازی این امر تقدیر کردند!

که من هم جزو این 6 نفر بودم!

تا اخر جلسه من اینجوری   بودم!

آخه قبلش هماهنگ نکرده بودند و یهو اول جلسه گفتند این افراد بیان روی سن! من پا شدم با یه قلم کاغذ رفتم بالا!!! فکر کردم میخوان کارگروهها رو تشکیل بدن!!! :))

 

 

 

پی نوشت:

* در حال حاضر یک تیم فعال تو مرکز داره هماهنگی های برگزاری این جشن رو انجام بده تا امسال به صورت متفاوت تر و شایسته تری این مراسم برگزار بشه. 

جشن تو شهریور ماه برگزار میشه. زمان و مکان دقیق جشن رو حدود یک هفته قبل از مراسم بهتون اطلاع میدم. البته شاید تا اون موقع خودتون از رسانه ها با خبر بشید. 

به هر جهت اگر کسی خواست بیاد به من اطلاع بده! 

  • فریba

نظرات  (۱)

اگه تو نبودی جای تعجب داشتتبریک سفیر زندگی ما به تو افتخار میکنیم

پاسخ:
پاسخ:
نه بابا. از من فعال تر هم هستند خیلی! من به دلیل مشغله کاری نشد خیلی حضور داشته باشم.

شما هم تشریف بیارید. سفیر زندگی شدن مسئولیت همه ماست!!!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند