گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

682 - فریبا وظیفه شناس (2)!!

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ب.ظ
الان طبق قراردادی که من دارم، باید خونه باشم و یا دنبال کارای شخصیم!

ولی نیستم!

نشستم پشت میزم،

یه ظرف سالاد میوه و یه بشقاب شکلات و پسته هم گذاشتم رو میزم و دارم گزارش مینویسم!

گزارش با صدای هایده!!!

چرا؟

از بس وظیفه شناسم من!!!!!!! 

دو هفته است دارم به مدیرم میگم آقا جون، عزیز دل خواهر، دکتر جان، والا بالله من وقت نمیکنم این گزارش رو بنویسم. اصلا به من چه!!! من چیکاره حسنم که کم کاری بقیه رو جبران کنم!؟ به خدااااااااا وقت ندارم نمیتونم!! والله اگه وقت داشتم فرمایش شما روی چشم من بود و مینشستم مینوشتم!

میگه یعنی تو توی یه روز یه ساعت هم نمیتونی برای من وقت بذاری این کارو تموم کنی!؟ میگم نه!!! 

دیگه امروز دستور داد هررررر کاری دستته بذار کنار و فقط این گزارش رو بنویس!!! بهش میگم آخه کارای پروژه رو کی انجام بده پس!!! میگه به تو ربطی نداره، تو کاری که بهت میگم بکن!

اینجوریاست که من مجبور شدم وسط روز یه دو ساعت مرخصی بگیرم برم دنبال کارای شخصیم و دوباره برگردم بیام دفتر پروژه دنبال فرمایش آقا. 

 

 

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند