گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

673 - ای ول به والیبال!

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ق.ظ

والیبال رو دیدین دیشب!؟ 

خدائیش فکر نمیکردم ببریم! لحظه ای تصور برد تو ذهن من نبود. 

مخصوصا وقتی ست دوم رو واگذار کردیم. 

دیروز ما تا 7 جلسه داشتیم و من تو جلسه مدام ساعت رو نگاه میکردم که ای خدا پس کی تموم میشه این جلسه! بازی شروع شد!!!

جلسه که تموم شد، اول خواستم بمونم تو اتاقم و والیبال رو ببینم، دیدم نمیشه! بدو وسایلم رو برداشتم سمت خونه. رسیدم خونه از پشت در داد میزدم چند چنده!؟ ست چندیم؟ در رو که باز کردم دیدم تلویزیون خاموشه! جیغ زدم م م وااااااااالیبااااااااااااااااال ل ل ل.... 

پریدم تلویزیون رو روشن کردم و زدم سه، و یه جیغ دیگه از اینکه ست اول رو بردیم. 

از اونجائی که شدیدا به 3 امتیاز این بازی برای صعود احتیاج داشتیم و همچنین در صورت برد کامل ما باز هم صعودمون مشروط به بازی امریکا و آرژانتین بود، برای همین شرایط استرس آور شدیدی حاکم بود!! 

من نیمه دوم رو بدون اینکه در تعویض لباس خودم تجدید نظر کنم و یا جام رو عوض کنم در نیم متری تلویزیون تماشا کردم، جیغ و داد و نه و نو و چرا و بزن و تووره و ... فریادهایی بود که از من برمیخواست! 

آقا ما طاقت نداشتیم که!؟ ست دوم رو که باختیم من زدم از خونه بیرون!!!! 

ویرون خیابونا. تو خیابون به داخل مغازه ها نگاه میکردم ببینم کسی احیانا والیبال نمیبینه بپرسم چند چندیم!!!! 

ساعتی بعد برگشتم خونه ... والیبال تموم شده بود... منم استرس که خب چی شد نتیجه!

فورا زنگ زدم خونه هاجر اینا، با محمد صحبت کردم و گفتم نتیجه چی شد!؟ گفت 3 - 1 بردیم. منو میگی انگار دنیا رو بهم دادند. یکم جیغ و داد  کردم و از محمد تشکر کردم، خواستم خداحافظی کنم، گفت با هاجر کار نداری مگه!؟؟؟ گفتم نه!! میخواستم ببینم والیبال چند چند شد!!! :))) 

ولی هنوز دل توی دلمون نبود برای صعود ایران، که با پیروزی آرژانتین بر آمریکا، صعود ایران به مرحله بعدی قعطی شد .... وای که چقدر من خوشحالم از این پیروزی! 

دوست دارم برم کواچ رو بگیرم بغل ببوووووسم و بگم خیلی آقائی! 

  • فریba

نظرات  (۳)

دمشون گرم

پاسخ:
پاسخ:
واقعا.
به امید قهرمانی جهان که خیلی دور از انتظار نیست!

اینا خیلی خوببببببببببببببن!!!! عاشق کواچم...
سلام
کلن رد شدن از سختی بعدش راحتی آوره :)

پاسخ:
پاسخ:
علیکم سلام.
خب وقتی آدم از سختی رد میشه راحت میشه دیگه! طبیعیه! همچین چیز خاصی نیست!!! نه؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند