گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

676 - دوره آموزشی 2

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۱ ب.ظ
پست 668 رو یادتون میاد؟ 

تو آرشیو مرداد ماه بود!

خواستم بگم من قبول شدم! مجوز شرکت تو دوره رو دریافت کردم و شنبه صبح سحر عازم اصفهان هستم انشالله. 

اونجا قرار دوست و یار شیرین و دیرین نوشین عزیزم رو ملاقات کنم. 

شبی از اون شبهایی هم که در اصفهان میگذرونم، مهمون خونه ش باشم. 

بچه های خوبی باشید. 

اگر اینترنت داشتم اونجا،

از حال خودم باخبرتون میکنم، 

هر چند شما نمیپرسید! 

فردا هم جاتون خالی داریم میریم جشنواره گل و گیاه محلات. 

همه شدیدا به من سفارش کردند ترو خدا امشب رو زود بخواب! فردا هی نگی من خوابم میاد نمیام!

هر چند بعضی سفارش کردند که امشب رو برم تو ماشین بخوابم تا کسی نخواد منو صبح بیدار کنه به زور!!! 

:)))))

  • فریba

نظرات  (۱)

به به چه شود فریبا بترکی محلاتم میری!!! نوشین فریبارو بگیر که اومد حسابی بهش برس خیلی دختر خوبی شدهیه نامم بنویس برای من بده فریبا

پاسخ:
پاسخ:
جاتون خالی رفتیم، ولی من همش خواب بودم!!!

خیلی دختر خوبی "شدم"!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند