گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

685 - فرار از بلاگفا

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ق.ظ

آغا این بلاگفا ما رو رسما نمود تو این تعطیلات.

کلی مطلب واسه آپ کردن داشتم، خودم رو جر وا جر کردم، باز نشد که نشد! 

نه بلاگفا و نه هیچ وبلاگ بلاگفایی. 

لذا به نشانه اعتراض،

همین امشب، بار سفر از بلاگفا بربستم و به این خونه جدید اومدم!

تازه اسم وبلاگمم عوض کردم؛

خیلی هم خوب شد! 


هوم؟


برای اونایی که نمیدونن، وبلاگ قبلی من بود این:

www.home91.blogfa.com

  • فریba

نظرات  (۳)

  • حسین زیلان
  • کار خداپسندانه ای نمودید!
    پاسخ:
    خدا قبول کنه!!


    آره انگار اینجا بهتره خونه نو مبارک . فقط فونت متن ها رو بزرگ تر کنی بهتر میشه .کور شدیم به مولا. ااااا شکک نداره :-(
    پاسخ:
    خیلی بهتره!
    تازه شما جلوی صحنه هستید، من پشت صحنه!
    یه امکاناتی داره ه ه!
    به به!

    راستی! کو چشم روشنی!؟

    ای بی ادب
    پاسخ:
    چییرا؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند