گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

691 - سرشماری بازدیدکنندگان!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ق.ظ
اون علامت های فلش رو به پائین و بالا که این پائین پست هست؟
این برای لایک و دیس لایکه!

متوسط روزی 20 الی 30 نفر وبلاگ من رو میخونن!
نظر که نمیگذارید.
حداقل با موس برید روی این علامت ها، (مثبت سمت راستیه است و منفی سمت چپیه!) 
حالا مهم نیست مثبت بدید یا منفی، فقط یه کلیک بفرمائید من بدونم کیا تو وبم میرن و میان!

والا!

همینطوری خشک و خالی هی میان و میرن!


  • فریba

نظرات  (۳)

من یکیشونم
پاسخ:
به به !
منور فرمودین. 
خیلی هم ممنون. 


  • حسین رضائی فرد
  • مــیان و مـیرند....

    دریـغ از یه نــظر!!
    پاسخ:
    والا به خدا!
    مفت و خالی!


  • محمدرضا عباسپور
  • خب وقتی شما مطلب رمز دار میگذارید ، چی بگه آدم ....؟؟؟؟!!!!!!!!
    ولی در کل مردم خسته اند ؛ میفهمی ؟؟؟؟‌خسته !!!!!

    توصیه میکنم از سایت تفریحی ، گردشگری تیم اسنایپر مشهــــد دید فرمائید .
    پاسخ:
    آدم میگه لابد یه چیزی هست که رمز داره!
    من که رمز ندارم برم سایر مطالب رو که خوندنش آزاده بخونم!

    مردم خسته ن!؟ کی!؟؟ 
    تو این جمع کسی خسته است آیا!؟

    دیدن فرمودیم. لایک!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند