گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

692 - جغله!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

مدیر یه نامه نوشته داده به من که کاراش رو انجام بدم،

نامه رو بردم پیشش میگم آقای دکتر: این جمله رو اینطوری بنویسیم بهتر نیست!؟

میگه آره خوبه! عوضش کن!

میگم: این چی؟ این رو به نظرم اینطوری اصلاح کنیم؟

یه چپ نگاه میکنه و میگه فرقی نمیکنه! اگر فکر میکنی بهتر میشه خب عوضش کن. 

دوباره میگم: این جمله هه یکم مبهمه! بهتر نیست اینطوری نوشته بشه؟؟

زل میزنه به من و میگه: نخیر!! همینی که نوشتم خوبه!

برو اینقدر حرف نزن! 


:))))


میخندم و میگم چشم! 


دارم میرم تو اتاقم میگه:

دیگه همینم مونده تو جغله بچه بیای از نامه های من ایراد بگیری! 


دکتر : ;)

من: :))))))))))



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند