گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

693- کلیپ پشت صحنه آماده سازی جشن نفس!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

اگه نوشین جون منو نزنه!

این کلیپ کار رضای عزیز از بچه ها واحد پیوند هست که برای جشن نفس آماده کرده. 

دیدنش برای من خیلی جذابیت داره، امیدوارم برای شما هم همینطور باشه!

منم تو این کلیپ هستم!

ببینم کسی میتونه حدس بزنه من کدومام! 


مشاهده کلیپ از آپارات



پی نوشت: اونقدر این کلیپ رو دوست دارم که فکر کنم تا الان یه 40 - 50 باری دیدمش!!! 



  • فریba

نظرات  (۱)

اتفاقا تو فیس ویدئوشو از اول تا اخر دیدم که تو رو توش پیدا کنم! وقتی دیدمت که داری نطق میکنی کلی ذوق کردم! چی میگفتی حالا؟
عح اینجا چقدر بده که شکلک نداره :-( 
پاسخ:
من اصلا نفهمیدم کی، کی داشت فیلم میگرفت! وقتی تو جشن نفس دیدم کلی تعجب همراه با ذوق کردم!! 

نطق میکردم؟؟؟ خوبه نگفتی قد قد میکردم!! :))))

آره شکلک نداره، ولی اگر بدونی من چقدر راحتم! سرورش عااااااالیه!! 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند