گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

727 - چند روز نوشت!

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

سلام سلام 

آقا و خانوم

من کارتم همچنان مسدووووده! 

رفتم بانک،

میگم من شنبه صبح زووود درخواست صدور کارت مجدد دادم، گفتین سه شنبه صبح حاضر میشه!

میفرمایند: اسم شریف؟

میگم: فریبا...!

میره تو کارتها میگرده و دوباره اسم رو میپرسه و دوباره میگرده! 

میگه کارتت نیومده خانوم. بذار تو سیستم چک کنم. 

چک میکنه، میپرسه کی درخواست دادین؟ کجا؟ 

میگم: شنبه صبح، شعبه پائین دانشگاه! 

میگه: ولی درخواستت ثبت نشده، یعنی همکارم ثبت نکردند!! چون اینجا چیزی نوشته نشده!! 

میگم: دستشون درد نکنه! بعد 4 روووز!!! 

میگه خب اشکال نداره، درخواستت رو من ثبت میکنم. یکشنبه صبح بیا کارتت رو تحویل بگیر!

میگم خب پووووووووولاااام رو بدین حداقل!! فقیررررر. علیلمممممم... کمک کن ن ن.. نمیرررررممم... 





  • فریba

نظرات  (۱)

اخرشو خوب اومدی خخخخخخ
گدا فامیل دوررررررر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند