گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

732 - همه دختران من!

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۳ ب.ظ

خب

دیگه بعد مدتها میخوام به قولم عمل کنم و شما رو با دختران زیبای خودم آشنا کنم. 

دیروز فرصت رو غنیمت شمردم و در حالیکه جای گلدونا رو عوض کردم و چیدمانشون رو تغییر دادم، از همشون عکس گرفتم تا به شما معرفیشون کنم. 

ایشون  دختر بزرگ خانواده هستند. همونکه گفتم گلدونش براش کوچیک شده و باید عوض بشه ولی خودم جرات عوض کردنش رو ندارم! چون خیلی بزرگه! 

ایشون هم کوچکترین عضو خانواده! ماجرای تولدش هم به این صورته که همکارم یه حسن یوسف تو محل کارمون داره، من یه روز یه برگ کوچیکی ازش کندم و با خودم بردمش خونه گذاشتمش تو آب. چند روز گذشت برگه وا رفت و پلاسید. ولی ساقه ش هنوز جون داشت. اول دلم سوخت و گفتم گل نازنین رو از دست دادم، ولی یه ندایی به من گفت بذارش تو خاک! اگه موندنی باشه همونجا رشد میکنه! منم تو گلدون خاک ریختم اون ساقه که فقط یه برگ کوچولو داشت رو گذاشتم تو گلدون! بعد یه هفته دیدم از اون ساقه بی جون 5 تا برگ کوچولو و خوشگل درومده! 

اینکه میگن از محبت خارها گل میشود! الکی نیست که! 


ایشون هم عضو پر زاد و ولد خانواده. تا حالا ازش 4 - 5 تا بچه گرفتم و کاشتم و دادم به یکی برده! 


ایشونا هم دخترای دیگه ی من هستند. 


ایشونا هم جزو گروه تازه متولدین هستند. 

در واقع این دخترا رو خودم کاشتم و یه جورایی تعلق خاطر خاصی بهشون دارم. اونای دیگه رو مامان آورده برام و از اینا خیلی جون دار تر هستند!


و اما یه عکس دسته جمعی!


این شما و این هم 

همه دختران زیبای من. :)


پی نوشت:

یه دختر خوشگل دیگه هم دارم که اینجاست یعنی محل کارم. ولی ازش عکس نگرفتم هنوز. 


نوشین گلدونا که از شهرضا خریدم رو یادته!؟ 




  • فریba

نظرات  (۳)

وای عزیییییییزم چقدر نازن این دختراااااااا
گلدونا چقدر قشنگ شدن با این گلا! مخصوصا اون گلدونه که خطای افقی داره خیلی قشنگ شده :-*
یه پیشنهاد: برای گلدونایی که رنگ و لعاب نداره کادوهای خوشرنگ که بهشون بیاد بخر و به صورت مثلثی کادوشون کن قشنگ تر میشن 
پاسخ:
تازه تو عکس خیلی خوشگل نیفتادن، باید از نزدیک ببینی مخصوصا اون دو تا گلدون کوچیکا رو!! 

پیشنهاد خیلی خوبی بود. 
از سفر که برگشتم حتما اینکارو میکنم، دوباره عکس میگیرم ببینید! :)


خوش به حالت چه خونواده شلوغی😃😃
من که اینجا گلدون بذارم برگاشو می جویند😆😆😆
یه بامبو داشتم کوچولو بود بزرگش کرده بودم چپه اش کردن😭😭

پاسخ:
برگاش رو میجوئند!؟ :))))))

دیگه بچه داریه و هزارتا دردسر!! :)))


من افتخار آشنایی با همشونو داشتم به جز همونی که سرکاره:)
پاسخ:
بله! توفیق زیارت همشون نصیبت شده! :))

اون که سر کاره هم به زودی رونمایی میشه ازش! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند