گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

739- سهم معاون وزیر

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ

یه گزارش پیک کردم دفتر معاون وزیر. 

با جناب معاون وزیر هم تلفنی هماهنگ کردم که در جریان باشه. 

پیک اومده اینجا هزینه ش رو حساب کردم و فرستادمش بره. بهشم گفتم باید به شخص دکتر تحویل بدی و ایشون معاون وزیره و حواست باشه احترام بذاری و اینا!

نیم ساعت بعد دیدم آقای معاون وزیر زنگ زده به من. 

فکر کردم میخواد اطلاع بده که بسته به دستش رسیده! دیدم میگه بسته رو گرفتم. باید پول بهش بدم!؟

گفتم نههههههه اقاااااااای دکترررر هزینه ش حساب شده ه ه ه ه ه!!!!

میگه پس این چی میگه؟ میگه هزینه ش رو بدین!!!! میگم کی ی ی ی؟؟ من خودم هزینه ش رو دادممممممم!!! میگه من نمیدونم! اومده میگه نمیدونم هزینه چی چی بدین!!! منم با چشمای وق زده میگم گوشی رو لطف میکنین ببینم چی میگه!!

گوشی رو گرفتم میگم آقا من هزینه ش رو ندادم مگه بهت!؟ میگه خانوم مسیر وزارتخونه بسته بود مجبور شدم موتور رو جای دیگه بذارم پیاده بیام تا اینجا. 2 تومن هزینه خدمات میشه از کی بگیرم؟

من در حالیکه داشتم به شدت هر چه تمامتر لبام رو گاز میگرفتم، گفتم: خدا مرگم بده تو رفتی به معاون وزیر گفتی 2 تومن پول بده ه ه ه ه؟؟؟؟؟ آبرو برام نذاشتی. جمع کن بیا زود. بیا اینجا خودم پولتو میدم بهت... بعدشم عذرخواهی از آقای معاون و کلی شرمساری و .... 


موتوریه اومده با گردن کج کرده و کلی عرق شرم که تروخدا ببخشید من نمیدونستم نباید از ایشون پول میگرفتم!!

منم در حالیکه میخندیدم بهش میگم روت شد به معاون وزیر بگی 2 تومن پول بده ه ه!؟؟ :))))

اونم بیچاره خجالت کشید.

گفتم اشکال نداره! حالا بگیر پولتو و برو برام فاکتور کلی رو بیار! دفعه بعد حواست باشه دیگه ابرومون رو نبری!!



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند