گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

741 - من و نفیسه روشن!

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

خانوم همسایه مون میگه 

فریبا؛ وقتی نفیسه روشن رو میبینم یاد تو میفتم!

از همون روز اول که دیدمت حس کردم خیلی بهش شبیهی.

میگم آخه ما هیچ شباهتی بهم نداریم!

میگه چراااا

چشماتون!

میگم آخه اون چشماش سبز و آبیه، ولی چشمای من عسلی! اصلا بهم شبیه نیستیم!

میگه من نمیدونم. تو ذهن من شما دو تا خیلییییییی بهم شبیهید!!





  • فریba

نظرات  (۲)

این خانم همسایه یه داداشی، پسری چیزی نداره ؟ 
پاسخ:
د نه دیگه!!


راست میگه ها!!!!دم خانوم همسایه گرم عجب حواس جمیه!!!
پاسخ:
واقعا!؟؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند