گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

790 - فوروارد!

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

میگه خانم مهندس من پنج شنبه گزارش رو براتون ایمیل کردم، دیروز هم اصلاحیه فرستادم چطور بدستتون نرسیده!؟

میگم: من در این روزهای اخیر فقط ایمیل اعلام داده ها رو از شما داشتم و ایمیل دیگه ای به دست من نرسیده. 

میگه ای باباااا... من گفتم تا الان گزارشه رو خوندین!!

میگم: مشکلی نیست، ایمیل رو مجددا برای من فوروارد کنین!

میگه: باشه من الان گزارش رو مجددا براتون ارسال میکنم. 

میگم: نه!!! ارسال نه!! فوروارد کنین. 

میگه: خب... چه فرقی میکنه ... 

میگم: فرقش اینه که من تو گزارشم تاریخ اولین ایمیل شما رو ثبت میکنم ...!! 

میگه: بله!! چشم... 

موقع خداخافظی تاکید میکنم ایمیل رو برای من فوروارد کن!!!!


پی نوشت: 

اصرار من بر فوروارد کردن ایمیل به این خاطر بود که بدونه که من میدونم داره خالی میبنده!!! 



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند