گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

808 - جمعه 17 بهمن 1393.

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

من اصولا ادمی هستم اهل ریسک!

ادمی که همیشه دنبال ماجراجویی و کشف چیزای جدیده. 

ادمی که دوست داره هر چیزی رو برای یکبار هم که شده تجربه کنه. 

البته قدرت ریسک پذیری ام خیلی بالا نیست ها! در حد عقل و توان و جرات خودم. 


همیشه از مسیرهای جدید و متفاوت استقبال میکنم. 

از ادم های جدید

کار جدید

تجربه جدید

غذای جدید

...


روز جمعه صبح وقتی چشام رو باز کردم پیام یکی از دوستای خوبم رو تو وایبر دیدم که از حال نه چندان خوب من با خبر شده بود و جویای احوال من شده بود.. 

جواب من همانا و صحبت سه ساعت و نیمه ما تو وایبر همانا و مسیر جدیدی که مشتاقانه پیش پای من گذاشت همان! 

صحبتهای دو دوست خوب تو همون روز، یه روزنه جدیدی تو ذهن من بوجود آورد.. 

البته این حالت با کمی تشویش، تفکر، نگرانی و .. نیز همراهه! این روزها خیلی تو خودمم و اصلا فکرم به هیچ چی نیست! مدام دارم برنامه ریزی میکنم.. 



جمعه مورخ 17 بهمن، نقطه عطفی تو زندگی من بود! امیدوارم نقطه عطف باقی بمونه.. 


در موردش چیزی نمیتونم بگم فعلا.. شاید تا یکسال دیگه... شاید کمتر... و شاید بیشتر ... و شاید هیچوقت نتونم در موردش چیزی بگم.. 


ممنون دوست خوبم. 


  • فریba

نظرات  (۵)

خیلی خوبه...
 فقط مراقب باش دوستت رو به راحتی از دست ندی!

شک ندارم که آدم اهل ریسکی هستی...دیدم که میگم....چه خوب خیلی وقته دیگه نقطه عطفی تو زندگیم نداشتم

 

پاسخ:
بیا خونمون تا برات ایجاد کنم! 

جشن تولد میره برا من دم کنکوری!!


شاید ندونی ولی همین ویژگیت می تونه برگ برنده زندگیت باشه،مدتی هست دارم رو ریسک پذیری خودم کار می کنم.
موفق باشی
پاسخ:
میدونم! :)

متشکرم. 
تولدتون هم مبارک!! 


تولد !!
پاسخ:
تولد وبلاگی دیگه! :)


ممنون ، تعجب کردم چون تولدم دیروز بود
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند