گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

816- اولین اجرا!

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

امروز روز خیلی خوبی بود!

روزی که به من فرصت داده شد تا اولین اجرای خودم رو در عرصه موسیقی به روی صحنه ببرم..

نمیتونم بگم عالی بود!

ولی خیلی خوب بود...

تو گروه، من جزو کسانی بودم که از همه مدت زمان کمتری کار کرده بودند و اولین بار بود اجرا میرفتند!

به همین دلیل به شدت استرس داشتم.

ولی رو سن همه چی خوب بود...

دو تا قطعه بارو بارونه و گل گندم!

بعدا فیلمش رو از موسسه میگیرم و اگر واقعا همونطوری بود که فکر میکنم، حتما میگذارم تا شما هم ببینید.

حیف شماره استادم رو نداشتم که بهش زنگ بزنم و بگم واااقعا متشکرم که این فرصتو به من دادی..

:))


همینجا میگم:

استاد رضا طالبی عزیز، متشکرم!

:)



  • فریba

نظرات  (۳)

چه فرصت خوبی و چه استاد خوبی...
پاسخ:
انشالله قسمت تو هم بشه .. :))


ای داد و بیداد یادم رفته بود اجرا داشتی!!! چه خوب چه عالی چه فک کن اجرا داشتی:)اجرای بعدیت حتما بلیط میگیرم و میام حتمااااااا من که طرفدارتم هستم هرشبم آهنگتو گوش میدم

پاسخ:
جالبه اینه که همه یادشون رفته بود بیان!! :)

انشالله سال آینده! 


از اونجای که آدم استرسی نیست احتمالا کنترل خوبی داشتین و اجرای خوبی بود ، امیدوارم که اینطور باشه
بهرحال حال همیشه اولین ها آسون نیست
موفق باشید
پاسخ:
من آدم استرسی نیستم؟!

امیدوارم همینطور بوده باشه... تا دو هفته باید صبر کنم فیلم اماده بشه!😊


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند