گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

824- سالی که گذشت...

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

کمتر از سه روز دیگه مونده به آغاز سال جدید

یکی از برنامه های پایان هر سال من اینه که

بشینم و سالی که گذشت رو مرور کنم ببینم اول سال کجا بودم و میخواستم آخر سال کجا باشم و در حال حاضر کجام!!!

امروز که فرصت نشد فکر کنم، نصفش که به خونه تکونی گذشت و نصف دیگه ش هم برنامه چهارشنبه سوری!

فکرکنم پنج شنبه زمان مناسبی باشه برای تفکر!

شما هم فکر کنید، به سالی که گذشت و به سالی که پیش رو دارید!

سال 93 تون چطور بود؟ دوست دارید 94 چطور باشه؟ برنامه تون برای سال جدید چیه؟

آخرین پست امسال من انشالله پاسخ به همین سوالات خواهد بود.. 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند