گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

825 - سال نو مبارک!

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ق.ظ


بد قولی کردم!

یعنی نشد که بنویسم.

برنامه سال 94 رو میگم!

ولی خوب مهم اینه که تو ذهنم دارمشون و میدونم سال 94 میخوام چیکار کنم.

و میدونم که کافیه بخوام بهشون برسم! همین!

 

عید خیلی بیمزه ای بود و هنوزم هست!

یخ!

نه حس عید دیدنی هست و نه حس مهمون داری

همش فرمالیته.

 

من که گیر دادم باید بریم مسافرت.

 

فعلا که هر شب داریم میریم یه شهر!

مثلا امروز بندرعباس بودیم! :))

فردا هم میخوایم بریم کرمانشاه! :))))

 

گذشته از این حرفها؛

یه حسی به من میگه سال 94 سال خیلی خوبیه!

حس میکنم اتفاقات خیلی خوبی میخواد بیفته.

نه برای من، که برای همه!

 

البته به احساس من خیلی نمیشه اعتماد کرد،

ولی خب امید که میشه داشت؟

هوم؟

 

من میدونم که سال 94 خیلی سال خوبی خواهد بود! چون من اینطوری میخوام.

 

شما هم بخواید که سال 94 تون جزو بهترین سالهای عمرتون باشه. مطمئنا میشه!

 

عیدتون هم مبااااارک.

 

 

پی نوشت:

از غروب هوا سرد شده و داره بارون میاد. آی دلم میخوااااست بارون رو...

 

 

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند