گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

828 - Lost

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ق.ظ


دارم سریال Lost رو میبینم!

بعد مدتها که همه دوستان سفارش میکردند حتما ببین حتما ببین...

 

ببینم دووم میارم تا اخرش رو ببینم!؟

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

به نظر من عالیه، یکی از بهترین سریالایی بود که دیدیم.  البته اگه ادم در آرامش ببینه و پشت سر هم دنبال کنه دیدنش خیلی حال میده 
پاسخ:
چرا همه میگن خیلی قشنگه؟!
من بیشتر از فصل 1 رو نتونستم ببینم!! یخ بود!  :()
سلام مهندس جان.......

سال نو مبارک......سال خوبی داشته باشی

تماس هم گرفتم جواب ندادی.
پاسخ:
بابا من شماره سیو نباشه جواب نمیدم.
خشوصا تو این تعطیلات....!!! :)))

سلام بروی ماه شما و نیکی جون
سال نو شمام مبارک ک.. انشالله به شادی...

شمارتو پیدا کردم خودم.
تماس میگیرم باهات. :p

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند