گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

887 - باز آمد بوی گند مدرسه! :؟

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

هنوز نه اول مهر شده و نه دانشگاه رسما آغاز به کار کرده و نه تائید نهایی قبولی  ما تو آزمون دکترا اومده!

کلا 8 واحد داریم و تا الان سه جلسه رفتیم کلاس. 

یک خروار کتاب و تمرین و درس و .. دادن برای هفته آینده فقط!

یعنی جوری برامون برنامه ریختن، گلاب به روتون دستشویی میری باید لپتاپ دستت باشه کد بنویسی!!! 

والا به خدا! 

من نخوام از این رشته دکترا بگیرم کیو باید ببینم!؟ 

من نخوام درس بخونم کیو باید ببینم؟

من نخوام با این اعداد و فرمول های مسخره بازی کنم دقیقا کیو باااااید ببینم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



  • فریba

نظرات  (۳)

  • دختر بهارنارنج
  • تبریک  می گم.

    منم پست متاهلی میخوام.


    مهرخوش بگذره.
    5سال دیگه خانم هیات علمی شدی
    پرستیژت ادم کش شد از حرف الانت پشیمون می شی:))  این تنبلی بعد از تاهله که ادم دلش نمیخواد بره پی درس و کار
    پاسخ:
    انگار لازمه برای تو هم دعا کنم!؟ 

    بشی یه متاهله شاغله دانشجوی بچه دااااااار سر شلووووغ که دیگه حتی وقت نکنه وب بنویسه! 
    والا!

    :))
    هر کی خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه متاسفانه 😣😣😣😣
    پاسخ:
    دعا کنم به درد من گرفتار شی خوبه!؟؟ 
  • دختر بهارنارنج
  • متاهل شاغل درس خونو که هستم :/

    پاسخ:
    مفففق باااشییی
    شاغلیت رو ادامه بدیاااا ول نکنیییی 😁😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند