گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

948 - جهاز چینون :)

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۶ ق.ظ

عروس دیدین دونه دونه جهازشو خودش بره بخره بیاره بچینه؟؟ ندیدین؟ حالا ببینین! 

فریبا هستم یک عدد عروس جهاز بخر خودت برو بچین! :))))))


ولی یه خوبیش اینه که همه چی رو خودت به سلیقه خودت میری میخری و میاری صاف میذاری سر جاش! 

صد دور خونه این و اون نمیچرخوبی خانواده داماد پا نمیشن چادر چاقچول کنند و بیان جهاز ببینید چش و ابرو برات بیان! (البته این مرحله رو نمیشه صرف نظر کرد و بخوای نخوای خانواده همسر جان باید بیان خونه رو ببینید! فقط فرقش اینه که همونایی که خودت میخوای رو دعوت میکنی بیان نه همه! )

الان که من اینجا هستم حدودا 20 روزه که ما اومدیم تو خونه جدیدمون، 

تقریبا سفارش همه وسایلمون رو دادیم 

یه بخشیش اومده و یه بخش دیگه ش مونده که برسه به دستمون 

از میون تموم خریدام دو تا چیزی که خیلییییی دوستشون داشتم و دقیقا با سلیقه خودم خیلی جوره سرویس خوابه و سرویس قابلمه ها! :)
حالا تونستم عکسشون رو میذارم :) 

ماکروفرم هم دوست دارم ولی به شرطی که برم باهاش کار کنم ببینم چقدر باهام کنار میاد :)


این وسط یه اعصاب خوردی هایی هم داشتم! 

سرویس ارکوپالی که سفارش دادم وقتی برام فرستادن با هم جور نبودن! منم زنگ زدم به فروشنده گفتم کل سرویس رو برات پس میفرستم و میام یه مدل دیگه برمیدارم. بیچاره هم با کلی شرمندگی گفت هر جور صلاح میدونید عذر میخوایم و اینا ... 

دیشب اقای همسر شیفت بود، 

یهویی هم به من زنگ زدند که وسایلت اماده س داریم میفرستیم! 

من بودم و 10 تا کارتن انواع وسایل اشپزخونه! از کفگیر ملاقه بگیر برو تا برسی به بلور و کریستال!!!! بسته های عدس و نخود و لوبیا هم اضافه کنید :)

من از تنهایی و نبود همسر جان استفاده کردم و همه رو سر وقت چیدم سر جاش. اگر همسر بود انصافا نمیذاشت انقدر با حوصله بچینمشون! هی میگفت اینو کجا بذاریم! اینو کجا نذاریم!! :)


فکر کنم هفته بعد که سرویس خوابمون برسه دیگه خونمون تکمیل بشه بتونم مهمون دعوت کنم :)





  • فریba

نظرات  (۳)

اره خوبیش این بوده که فضول نداشتی که چی رو کجا بزار کجا نذار :-)
خسته نباشی عروس خانم، ولی بدون شوخی تنهایی خیلی نفس گیره واقعا
پاسخ:
وای اینو راست میگی! حداقل جای هر چیزی رو خودم تعیین میکنم و بعدا مجبور نیستم زنگ بزنم به دختر عموی دوماد که ببخشید میشه بگین رنده من رو کجا گذاشتین! :))))))
خیلی سخته! اگر بگم تو چه وضعی افتادم گریه ت میگیره! :(((


  • دختر بهارنارنج
  • سلام.

    میتونم بهت نوید بدم که تنها نیستی. و من هم یک عروسس لیست به دست هستم برای خرید جهاز. 0 تا 100 شم با خودم. مدل ببین بپرس کدوم بهتره نیست بخر بیارن ببرن زنگ بزن...

    بااینکه من توی خود اصفهانم و مامان بابا هم همینجان.

    فکر میکنم این روحیه استقلال ماست که مادرپدرامونم میخواستند برن بخرن برامون برنمیتابیدیم و خودمون باید همه کارو در دست بگیریم.
    پاسخ:
    همینکه کنارتن یعنی تنها نیستی.
    :)
    چیدمانش هم خودت میشوری و میچینی تو خونه؟
  • دختر بهارنارنج
  • بله. هم خودم چیدم هم شستم هم جمع کردم. هنوزم کلی کار دارم. نزدیک 1 ماهه عروسی کردیم اما فقط ی شب رفتم خونه مامانم و اومدم. قبل عروسیم کلا10 روزی خونه نبودم.
    پاسخ:
    اصلا وضعیت خوبی نیست. دوست ندارم. 😑😑

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند