گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

968 - مسواک!

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

داشتم مسواک میزدم 

نمیدونم چرا چشمم خورد به جا مسواکی و یه لحظه هنگ کردم!! 

دهنم رو شستم و همسر جان رو صدا کردم: 

- مسواک نارنجیه برای توئه؟ 

+ آره! چطور؟!

 - هیچی از این به بعد بیشتر حواسمو جمع میکنم! :/


آخه چه معنی داره ادم بره مسواک نارنجی برای خودش بخره و مسواک آبی برای خانمش!! 

والا خب اشتباه میشه دیگه!! 


مورد داشتیم دو بار مسواک زده شده! یبار با نارنجیه یه بار هم با آبیه! 

والا خب چیکار کنم!!!!! 



  • فریba

نظرات  (۱)

وااااااااای :-D:-D:-D:-D:-D
حالا باز تو خوبه، زن و شوهرید عیب نداره. من مسواک یکی از هم اتاقیامو نصف شب با چشم خواب آلود برداشتم و داشتم تند تند با چشم بسته تو دستشویی مسواک میزدم که یه لحظه چشمامو باز کردم تو آینه دیدم مسواکم سبزه به جای آبی... وای همچین خواب از سرم پرید که نگو. تا یه هفته دهنمو آب میکشیدم و حالت تهوع میگرفتم :-/:-/:-/:-/
پاسخ:
وعی ی ی ی
هم اتااااقی.. 
حالا کدومشون بودند؟؟ :))))))))))))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند