گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

976- بافتنی!

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ق.ظ

از اونجایی که من قصد داشتم فردا منزل خود را به مقصد منزل پدری ترک کنم، 

امروز همچون کوزتی از صبح نشستم به سابیدن خونه! 

در اون حد که حتی فرش ها رو هم شامپو فرش کشیدم و تمام کابینت ها رو دستمال کشیدم و تک تک سرامیک ها و گلدونها و .. اصن یه وضعی!

چون میدونستم در نبود من دوست اقای همسر احتمالا بیان پیششون که تنها نباشن این بود که گفتم خونه تر تمیزتر باشه نگه اینجاش اینجور بود و اونجاش اینجور! 

عصر هم رفتم یکم برای خودم خرید مرید، نمیدونم چرا کاموا خریدم! 

شاید از بس هوا سرد بود، 

شاید هم از بس همه داشتند میخریدند منم جو گیر شدم خریدم! 

میخوام شال و کلاه ببافم... 

ولی بلد نیستم! از اون مدل ساده ها که تو راهنمایی میبافتیم بلدم، میخوام یه مدل دیگه باشه! 

به نظرتون چه مدلی فشنگه؟ شما بافتنی بلدین؟ به منم یاد بدین :) 


اینم کامواهایی که انتخاب کردم :) 

  • فریba

نظرات  (۱)

وای منم اینقدر کاموا رنگی رنگی دوست دارم. وقتی میبینم خیییییلی حس خوبی بهم دست میده. منم در حد همون کش باف راهنمایی :))))))))
پاسخ:
ولی من الان بافت نخودی و جو گندمی هم یاد گرفتم :))) 
کم کم میرم بقیه حبوبات هم یاد میگیرم به درد میخوره :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند