گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

986 - بیان!

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۸ ب.ظ

این بیان داره دیگه شورش رو در میاره!! منظورم همین دامین هست که توش وبلاگ داریم! بلاگ! 

7 سال تو بلاگفا بودم! یهو قاطی کرد همه چیو پاک میکرد یا بالا نمیومد... مجبور شدم منتقل بشم به بیان که متاسفانه ارشیو کاملم رو نتونستم بیارم و نصفش همونجا موند و بعدا کلا منهدم شد!!!! 

الانم که اینجا داری بازی در میاره هی نمیشه بیایم تو خونه! چه وضعشه! 

مسئولان رسیدگی کننذ تا کلا حمع نکردیم بریم! والا! 


تصمیم گرفتم از فضای مجازی بیام بیرون .. 

اینستام رو حذف کردم 

تلکرامم رو هم همینطور! 

البته از روی گوشیم! اینطوری بهتره.. دیگه همه جا هی دستم نمیگیرم گروهها و پیج ها رو چک کنم .. 

به جاش نرم افزار زبان نصب کردم و بوستان سعدی و شاهنامه و حافظ! 

خیلی خوبه .. تو راه میای میری موسیقی سنتی ملایم گوش میدی و اشعار حافظ میخونی ! از پیامهای بیخود فضای مجازی خیلی بهتره.. 


تصمیم گرفتم برم تبلت بخرم.. تو گوشی جشام خیلی اذیت میشه، اینطوری مقاله هام رو هم راحت تر میتونم بخونم! 

همه این تصمیمات در طول 24 ساعت گذشته گرفته شد! :/ 



  • فریba

نظرات  (۱)

بیان برا من بازی در نمیاره ها چوم.
چه نرم افزارای خوبی نصب کردی روح نوااااازن..

پاسخ:
اره خیلی خوبن. 
اگر مانا باشن و دو روز دیگه ولشون نکنم! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند