گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

996 - ترکیه!

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

- برا چی بی خبر رفتی ترکیه؟ مگه قرار نبود خبر کنی با هم بریم؟ 

+ من؟؟؟ من رفتم ترکیه؟؟ کی؟؟ 

- اون روز استوری گذاشته بودی تو فرودگاه امام گفتی باید از این مملکت رفت و ایناااا .. 

میزنه زیر خنده! میگه برو بابا من پولم کجا بود برم ترکیه! 

+ برای یه گزارش خبری باید میرفتم فرودگاه امام.. وقتی رفتم گفتم بذار یکم کلاس بذارم اینو گذاشتم :))))))))) کی به کیه!!! 

- زهرمار!


#واقعیت های اینستاگرام! 



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند