گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1005 - مسئول اموزش!

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ

شنبه اول صبح مسئول اموزش گروه زنگ زده بهم که برای تعیین تکلیف درس امتحان جامع حتما برید دفتر رییس اموزش ببینید باید چیکار کنید. فکر کنم اونایی که نمره زبان نیاوردن باید این درس رو حذف کنند ترم بعد بگیرن و هر چه زودتر تماس بگیر یا بیا دانشگاه اصن برو پیشش بپرس یه وقت دیر نشه بعدا جریمه بشی و این حرفها!!!

منم که هی هر روز تصمیم میگرفتم برم دانشگاه سر درد و بیحالی نمیذاشت .. امروز بالاخره رییس اموزش تلفنشو جواب داد و گفتم اره اینجور به ما گفتند حالا ما چکنیم؟

 گفت تا 16 دی وقت هست نمره زبان بیارید اگر اون موقع نیاوردید دیگه باید حذف کنید.. گفتم اها خب پس یه ازمون دیگه وفت داریم؟ گفت عاره! 

زنگ زدم به مسئول اموزشمون در جریانش قرار بدم! بهش میگم تا 16 دی وقت هست و نیاز نیست الان کاری کرد، میگه اره من میدونستم 😑😑😑

تو دلم بهش گفتم مرض و میدونستم ! مریضی الکی زنگ میزنی هی بدو و بیا و ببر! 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند