گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1040 - عروسیه!!

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ

از دیشب نمیدونم چرا رفتم تو فاز عروسی!! 

میرم تو قدیما عروسی فهیم و ریحان و مجی و اینا.. عروسی هایی که خیلی تو ذهن من موندن نمیدونم چرا .. شاید از بس خاص بود شایدم از بس خاطره انگیز بود و خوووب..

یهو یاد رقص ندا افتادم.. عینهووو لیلا فروهر بود ! موهاشم همون مدلی که تو کلیپ جونی جونی ام هست... 

قدیما چقدر آهنگها شاد بود .. چقدر هیجان داشت.. چقدر پای ساخته های تپش و کوجی زادوری انرژی خالی میکردیم :)))) 

امشب کلی گشتم تا تو یوتیوپ کلیپ ها زیرخاکی جونی جونوم لیلا و اهنگ بی قرار معین که گروه خردادیان رقصیده باهاش رو پیدا کردم ولی نتونستم دانلودش کنم چون باید عضو سایت میشدی گویا، که من نیستم و حسشم نبود! 

ولی خب با اهنگش کلی حال کردم.. 

عروسی بود انگار!!! 

هدفون گذاشتم با صدای بلندددددددددددددد خودمو تو باغ تصور میکردم و جمعیت و شلووغ پلوووغ و عروس که معلوم نیست کیه اون وسط بود و همه مون هم دورش و جیغ و دست و هورااا!!! خیلی خوش گذشت جاتون خالی :))))))))))))))

اصلنم به سرم نزده! 

فقط یه حس خوب بود که اومد سراغم منم چسبیدم بهش. :))))))))))))))




  • فریba

نظرات  (۳)

یک عروسی بشه و ملت بریزن وسط و بلرزونن !!

:)))))))))))))))))))))
پاسخ:
اوه اووووه 
چه شوددددددددددد :))))))))))))
چقدر عالیییی :) منم باید از این روش شما استفاده کنم :))
پاسخ:
حتما امتحان کن. 
یک عرووووسی ای میشه که بیا وببین :))))))))))
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند