گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1047- تاناکورا!

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ب.ظ

نمیدونم چرا بعضیا انقدر تب استفاده از مارک و برندها خاص رو دارند! 

چی رو میخوان با اون نشون بدن و یا بهتره بگم چی رو میخوان پشت مارک و برند پوشش بدن!! 

گاهی اوقات یه مارک یه کیفیتی پشتش داره که هر کسی که خودش رو دوست داره اون کیفیت رو هم میخواد و براش هزینه میکنه. که این کاملا منطقیه و قابل قبوله. 

ولی گاهی اوقات یه مارک فقط یه اسمه و دیگه هیچی نداره ولی بعضیا واسه کلاس هم که شده میخوانش و براش هزینه میکنند!

اینا رو گفتم که بگم چرا پوشاک تاناکورا انقدر طرفدار داره!!! 

طرف به خاطر داشتن همین اسم یه مارک حاضره بره برای خرید یه لباس اونم دست دوم!!!!  هزینه کنه! 

اصلا تو کتم نمیره چطور میشه لباس دست دوم کسی رو پوشید اونم چه لباسهایی!!! تاپ و شلوارک و تی شرت و کفش و چه بسا ...!!! 

یه دوستی داشتم همینجوری بود.. یعنی عشقش این بود که بهش بگی لباسی که تنته مارک چیه! 

با خوشحالی میگفت مثلا مارک فلان (من مارک لباسها رو بلد نیستم انصافا!!) قیمت اصلیش 300 تومنه من تو تاناکورا خریدم 70 تومن!!! 

بابا خب 70 تومن بده یه تاپ نو درست حسابی بخر اخه این چیه!

 تازه انقدم بو میده که از چند فرسخی معلومه از کجا خریدی!! 

چرا واقعا اخه!!!! 


  • فریba

نظرات  (۴)

Ewwwww....!
 واقعا لباس دست دوم قابل قبول نیست! حتی اگه پالتو و اینا باشه! چه برسه به تاپ و ...
پاسخ:
اوووه اووه 
من هر چی سعی کردم نتونستم منطق این دوستمون رو بفهمم واقعا 😤😤
  • بـانـوی بـرفـی
  • به نظر من اینجا نباید دنبال مارک باشی ...
    بیشترشون تقلبیه

    پاسخ:
    درسته 
    همه مید این چین!!
    وای حالم بد شد چطوری میتونن لباس تن کسی دیگه رو بپوشن. والا ارزون بخری و نو باشه شرف داره به مارک دار دست دوم عـــح
    پاسخ:
    واقعنااااا
    اونم لباسی که معلوم نی مال کی بوده! با اون بوی ضد عفونیش 😝😝😷😷
  • بـانـوی بـرفـی
  • خدایی یه کم دوستت رو نصیحت کن هیچ جوره تو کتم نمیره لباس دست دوم اونم تاپ شلوارک
    کی پوشیده بوده😣
    پاسخ:
    ارتباطمون کم شده وگرنه بجای اینکه من ایشون رو به راه راست هدایت کنم ایشون من رو به راه چپ هدایت کرده بود :/// 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند