گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1048 - ادینه خود را چگونه گذراندید؟ 😊

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ب.ظ

عصری رفتیم جشنواره انجمن بانوان همسران دیپلماتهای وزارت امور خارجه!

نفسم گرفت از گفتن اسمش!

عزیزی اونجا غرفه داشت رفتیم به دیدارش و چقدر هم کیف کردم از صحبت کردن باهاش .. چه نااازنینی بوووود 😍😍


بعدش دیدیم وقت اضافه داریم گفتم بریم باغ گل رضوان یه گلدون بزرگ میخواستم برای یکی از گلها که جاش تنگ شده بود...

قبل وارد شدن به خودم قول دادم فقططططط گلدون بخرم و اصلااا سراغ گلها نرم.😑😑

ولی نشد دیگه،

این دلبرا  رو اوردیم خونه 😍😍😍


یه چیز دیگه

گلدون انقدی دیده بودید؟

یعنی خود کارگری که اونجا بود از خنده مرده بود وقتی تو دستهای من اینا  رو دید.. 😁😁

  • فریba

نظرات  (۳)

  • بـانـوی بـرفـی
  • آخی چقدر نانازن
    منم میخوام😍😍😍
    دلم میخواد بزنم توکار گل اما یه باغبون میخوام کارامو بکنه فقط دوست دارم از خوشگلیشون لذت ببرم
    پاسخ:
    گل خیلییییییییییییی خووووووووووووووووبه.. 

    اصن شما برو بخر من میام باغبونیشون میکنم کیف میکنیم دو تاااااااااااایی :)))))))))
    جووووووون؟ منم خوندمش نفسم بند اومد اووووف.
    واااااای فریبا چه دلرباااااااااااان!هم خودشون هم گلدوناشون. کم کم داری منم علاقه مند میکنیا، دلم قیلی ویلی رفت 😊😊😊
    الان این کوچیکه رو دقیقا برای چه گلی خریدی؟ 😂 
    پاسخ:
    :))))))))

    خیلی خوبن من هی نگاشون میکنم غششش میکنم.. 
    خب برو بخر دیگه دو سه تا گلدون سبز رونده بخر حال کن باهاش! 

    اون فسقلت هم عین فسقلای ما هی اویزون بشه به گلا برگاشون و بکنه!!! :/// 

    دقیقا برای هیچ گلی فقط برای خالی کردن عقده های کودکی :))) 

    کاکتوس داریم خونه مون برم جوونه هاش رو بکارم تو اینا خوب میشن فک کنم..
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    پس آدینه پرباری از سر گذراندی ^-^
    .
    نی نی گلدونا رو... برای کاشت کاکتوسه؟ یا چی؟
    پاسخ:
    سلام سلام صدتا سلام.. 
    اوه خیلی خوب بود.. مخصوصا اینکه صبحش هم امتحان داشتم و امتحان خوبی هم بود :) 

    اون جینگیلی ها رو از بس کوچیک و تو دل برو بودند خریدم به اینکه چی بکارم توشون فکر نکردم اصلا :)) 
    ولی فقط برای کاکتوس خوبه گل دیگه رو نمیشه توش نشوند :))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند