گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1051 - تجربه جدید

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ق.ظ

اینا رو ببینیدددددددددد ذوق کنیدددددددددد :)))))))))



میخواستم تو این گلدونا کاکتوس های کوچولو بکارم حالا هر کی اینو دیده میگه واااا برای چی به این کوچولویی خریدی؟ وااا خب گل که تو اینا بزرگ نمیشه که! واااا چه حوصله ای داری ! واااا گل مگه ریشه میده اصن تو اینا .. وااااا... 


واااا خب آخه چرا نمیتونیم یکم فقط یکم قدرت ریسکمون رو ببریم بالا! تازه اینکه اصلا ریسک خاصی توش نیست و نهایتا دو تا کاکتوس خشک میشه که اونم من بعید میدونم! 

چرا همش میخوایم کارایی که بقیه کردند رو ما هم تکرار کنیم و هیچوقت دنبال تجربه جدید نمیریم!؟ 


یه کار جدیدی رو دارم شروع میکنم فعلا دارم دوره ها و کلاساش رو میرم .. شاید بعدا اینجا معرفی کردم.. هیچ ربطی به رشته و درس و مهارت و خیلی چیزای دیگه که خیلیا از من دیدن و خبر دارن نداره! 

صرفا به لذت کسب یک تجربه جدیده همین! نهایتش اینه که شکست میخورم و میفهمم اینکاره نیستم! نه؟ 


همسر که بطور غیر رسمی مخالفت خودش رو اعلام کرد و من قانعشون کردم که نمیتونه مانع من بشه و من بیش از پیش مصمم که برم این دوره های رو ببینم و یاد بگیرم.. اخرش اینه که یه چیزی یاد گرفتم که به درد من میخوره! 


بازخوردها متفاوت بود.. طبق روال هر کار نویی، یسری ها تمسخر! یسری ها نا امید و یسری معدود هم تشویق و ترغیب! 


 با تمسخر و تشویش دوستان به هیچ وجه نا امید نشدم.. ولی با تشویق دوستان بسیار مصمم تر تر از قبل شدم :))

  • فریba

نظرات  (۱)

چه خووووشگلن این کوچولوها، جد بزرگم که کنارشونه :-):-):-)
کارای جدید جذابه منم چالشای جدید رو دوست دارم میخوام ببینم توشون چندمرده حلاجم 
پاسخ:
جد بزرگ :)))))))))))))))) وای مردم از خنده

اره به نظرم خیلی خوبه تجربه ادم رو خیلی بالا میبره :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند