گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1061 - نقطه عطف!

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ب.ظ
من جاهای زیادی کار کردم و نتونستم به هزار و یک دلیل دوام بیارم 
که مهمترین دلیلش عدم تعهد و حمایت و بی توجهی بالادستی ها بوده چون من شخصا ادمی هستم که شرایط معنوی کاری برام خیلی مهمتر از شرایط مادی هست. 
و متاسفانه خیلی جاها همین شرایط معنوی محدود رو نتونستند فراهم کنند! 

تو این گروهی که تازه بهشون پیوستم .. تعدادی از بچه ها هستند که روحیه کار تیمی شون به شدددددت بالاست. 

رئیس سازمان هر هفته جلسه با بچه ها میگذاره و در مورد موفقیت و تجربه ها و خطاهای احتمالی تو کار و .. توضیح میده 
بی مزد و منت 
البته مزدش رو در اینده میگیره از تلاشی که بچه ها تو سازمان میکنند و موفقیتی که حاصل میشه که مسلما رئیس سودش رو خواهد برد
ولی ندیدم کسی رو وقتی که کسی بخواد از سازمانش بره به هر دلیلی چه شخصی چه کاری، بره باهاش صحبت کنه و کمکش کنه که مشکلش رفع بشه تا سازمان رو ترک نکنه!!! بلکه میاد بهش میگه خب به سلامت!!! چیزی که زیاده نیروی کار!!! 
ولی اینجا معتقدند هر کسی جایگاهی داره و ما نباید بذاریم کسی جایگاهش رو از دست بده و بااااید به هم کمک کنیم تا بتونند راه موفقیت رو پیدا کنند! 

من اولین جلسه ای که سر کلاسش حاضر شدم میتونم بگم مهمترین اتفاق زندگیم رخ داد و اون تغییر نگرشم به زندگی و اینده و خودم و اهدافم بود!!! 
من محسور صحبتهای رئیس شده بودم و مدام میگفتم چقدر قشنگ داره زندگی من رو توصیف میکنه! و چقدر ساده داره نکات موفقیت رو برای ما توضیح میده! 
نکاتی که هییییییچ وقت بهش توجه نکرده بودم!!!

من هر یکشنبه منتظر یه درس بزرگ هستم.. درسی که از این ادم میگیرم.. 
و این ادم و صحبتهاش نقطه عطف زندگی من بود! 

دیشب مدیرمون بعد کلاس یواشکی یه ندا داد که برید کافی شاپ کنار شرکت یه میز بگیرید جلسه داریم. 
گفتم من و شما و خانم فلانی؟
گفت بله ما سه تا با رئیس جلسه داریم! 

اوووووووووووووووووووووووووو وه! باورم نمیشد یه جلسه خصوصی ؟؟؟؟ 
گفت اره ازش خواهش کردم یه ساعتی وقت بذاره و بیاد باهامون صحبت کنه شما هم فکر کنید هر سوالی به ذهنتون میرسه بپرسید.. فقط سریع باشید!!! 

یکساعت با هم صحبت کردیم. 
من اصلا متوجه گذر زمان نشدم.. مثل تمام مدتی که سر کلاساشون هستم.. 

چطور یه ادم میتونه انقدر خوب باشه!! چرا نیومد بگه به من چه! چرا نیومد بگه تو نباشی یکی دیگه! چرا نیومد بگه خب اینکاره نیستی دیگه خانوم برو کنار باد بیاد!!! 

من چقدر به این ادم مدیونم .. چقدرررر .. 

حیف اسلام دست و پامون رو بسته بود وگرنه همونجا محکم بغلش میکردم و میگفتم تو نمیدونی با زندگی من چه کردی!! تو نمیدوووووووووووووونی!!! 


رئیس ما یه کارخونه داره!
یه کارخونه آدم سازی !! 
اونی که تو این سیستم با همه سختی هاش کنار بیاد و بتونه خودش رو بالا بکشه یه ادم همیشه موفق خواهد بود :) 

  • فریba

نظرات  (۲)

چقدر خوووووووب! دور همچین استادی رو باید طلا گرفت 
چقدر خوووووب ..کاش تعداد این آدمای خوب روز به روز بیشترررر بشه...
موفق باشید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند