گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1195 - انقد منو دوست نداشته باش 😕

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

از دست دادن یکهویی عزیزانت خیلی سخته.

اینکه روزقبلش بگی بخندی و یا حتی ساعتی قبلش با هم حرف میزنین، صبحش دور هم صبوته خوردین و اون رفته از خونه بیرون و تو در فکر اینی شام چی درست کنی، رفته سفر و یساعت مونده برسه خونه زنگ میزنی میگه سفره رو بنداز اومدم... 

بعد یهوووو یهووووو .... یهو.... 

بهت میگن تمام اون خاطره ها، اون روزها، اینده قشنگ، رویاها، یهو همه چی تموم شد! 

رفت برای همیشه ... دیگه نداریش.. صداشو .. لبخندشو... جسمشو.. گرمای وجودشو... دیگه نداری!!!

خیلی سخته

خیلی خیلی سخته!

فکر کن بخشی از خودت .. وجودت یهو میره.. میمیره.. 

تو میمونی و جای خالی و یک عالمه بغض و تاریکی که بقیه زندگی رو بدون اون چیکار کنم😢


تو این مدت از این مرگهای یهویی زیاد دیدم.. مرگی که در کمتر از چند ساعت یک زندگی رو بهم میریزه طوری که به این راحتی نمیشه ارامش رو برگردوند.. 

فکر احمقانه ایه اگر بگم خیلی خیلی بهش فکر میکنم که اگر این اتفاق بیفته من چیکار کنم!!!! 

به نظرم هیچ مرگی سخت تر از مرگ فرزند و همسر نیست!

چون هر دو یه قسمت از زندگی ادمن که نمیشه ازشون بگذری و فراموششون کنی! همیشع جلوی چشمتن ... جای خالیشون همیشه هست...

.

.

دوست دارم بهش بگم نمیدونم کدوم قراره زودتر اون یکی رو بذاره بره.. اگر منم که هیچ.. ولی فکر کن که قراره تو باشی! اونوقت من میمیرم! 

پس انقدر خوب نباش! انقد منو دوست نداشته باش.. بذار یه جای خالی برای نگاه کردن و حسزت نخوردن وجود داشته باشه... همه زندگی منو از عشقت پر نکن من نمیتونم.. 

انقد منو دوست نداشته باش من سختمه.. نه ظرفیتش رو دارم نه تحملش رو .... 😑

  • فریba

نظرات  (۱)

خیلی خوب است که انسان زیباییها و خوبیها را ستایش کند و خوبیهای مردم رابیان کند آنوقت اگراین ستایش برای خودحق باشد برمی گردد به حق ولی اگراین ستایش رابرای این کردکه به یک چیز دنی وحقیری برسد آنوقت این ستایش مانع میشود بین انسان وحق و نشانه دلبستگی به این دنیا است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند