گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1205 - اعوذ بالله من الفضای مجازی!!!

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

یه گروه تلگرامی داشتیم با دوستامون که چند تاشون یجا با هم همکارن!!

امروز صبح پا شدم دیدم مدیر گروه همه رو ریمو کرده و گروه رو تعطیل کرده. 

کاشف به عمل اومد که بعله چند تا از بچه ها تو گروه پشت سر یکی از همکاران مشترکشون که آقا هست حرف زدند و پیامها به اون اقا رسیده و اون اقا هم رفته به همسر دو تا از خانوما گفته به زنتون بگین پشت سر من حرف نزنن!!!!! 

و کار به دعوا و جر و بحث خانوادگی کشیده و اینا هم پر پر میزدن بفهمن اون اقا از کجا فهمیده و جالب اینجا بود از محتوی چت ها خبر داشت!!!!

خلاصه دو تا از بچه ها کاراگاه بازیشون گل میکنه شروع میکنن کارگاه بازی و به این نتیجه میرسن که بعلهههههه یکی از خانمهای عضو گروه با اون آقا بعله ...!!!

حالا دوستم هی برا من توضیح میداد من نمیگرفتم:

میگفتم خب شاید با هم فامیلن هان؟؟؟ 

میگه خل!!! دارم بهت میگم با هم دوووستن دوووست ... 

میگم خب اخه چجور؟؟ این که زن و بچه داره خووو اونم که شوهر و دو تا بچه داره ... اخه ... 

دوستم میگه خاااااک تو چقد ساده ای اخه 😕😕😕 

.

.

میگم این مدل زن و مردا آیا روشون میشه تو روی شریک زندگیشون نگاه کنند؟؟؟ 

جااان؟؟ 

بعله از اتاق فرمان اشاره میکنند تو چقد ساااده ای آخه 😑😑

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند