گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1207 - خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت باش!

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ق.ظ

اسم پول هر جا میاد هر چی کثافت کاریه با خودش میاره!

پول اگر همراه با قدرت و سمت باشه که دیگه هیچ! همه چی با خودش میاره الا شرف!

من نتونستم حیا رو بذارم کنار و برم تو روش بگم داری درووووغ میگی داااااری درووووغغغغغ میگی ی ی ی

اونم بخاطر چی!؟ فقط چند میلیون؟؟ عددی ناقابل زیر 5 میلیون حتی!!! 

الان این باشی وای به حالی که بخوای به جایی برسی!!! 

یه مشت بچه رو گذاشتی زیر دستت رو شون داری حکومت میکنی و به خودت میبالی که برات به به و چه چه میکنن... 

وای به روزی که این بچه ها بفهمند چه قدرت پوشالی بوده... واااای ... 

چرا من از اینکه بخوام حیثیت ادمها رو به باد بدم میترسم!؟؟؟ چرا نمیتونم مثل خودشون پرده دری کنم و حرفهایی که نباید بزنم رو بزنم؟؟ 

چرا باید همیشه اونی که صبوری میکنه من باشم؟! 

همش هم باید بسپرم دست زمان... 


ولی انصافا هر چی رو دادم دست زمان و اروم گرفتم یه گوشه ... عاااای بعدا جبران شده ه عاااای چنان چوبی خورده طرف که صداش گوش فلک رو کر کرده!! 

یعنی منم الان هیچی نگم واستم زمان مشخص کنه!؟ 

مجبورم دیگه چاره ندارم!!!

.

.

.


بی ربط نوشت:

بعد کلی این در و اون در تصمیم گرفتم خودم از فکر طراجی سایت بیام بیرون و بدم یکی از دوستان زحمت بکشن انجام بدن 

تازه با کلی ناز و نوز گفت یه ماه دیگه اماده میشه گفتم خو باشه تو بدم بمیر و بدم!! 

وقت زیادی ندارم ولی وقت زیادی دارم! 

قول میدین از سایت من محصولاتمون رو خریداری نمایید؟ :) 


پی نوشت نوشته اول: 

من خیلی دلم میخواد روزی رو ببینم که تونسته باشم همه حرفهام رو بدون اینکه زده باشم ثابت کرده باشم! خیلی منتظر اون روزم که بیاد... :) 


  • فریba

نظرات  (۲)

سلام ببخشید میشه ادرس سایتتون رو برام ارسال کنید؟

پاسخ:
سایتمون ویژه مشتریان خارج از کشور هست اما میتونم پیج اینستاگراممون رو براتون بفرستم. 
وب ندارید که! 

چقدر جالبه که ۷ ساله دارین مینویسین چرتو پرتم نمینویسین دوست داشتم نوشته ها و مطالبتونو

حال میده ادم برگرده ببینه ۷ سال پیش دغدغش چی بوده ایا حل شده یا نه و...

پاسخ:
البته من بالای 14 ساله که وب دارم :)
7 سالش اینجاست 7 سالش یه جای دیگه س :)))) 

نکته جالبی بود من گاها برمیگردم به وب قبلی و مطالب بچگیامو میخونم خودم از دغدغه های اون موقعم خنده م میگیره :)  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند