گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1211 - بد جنس :)

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ق.ظ

یه چیزی که خیلی وقته در مورد خودم فهمیدم اینه که

 من ادم خیلی بد جنسی هستم :)

یاد بعضی اذیت کردنهام میفتم واقعا دلم برای اطرافیانم میسوزه چجوری اخه منو تحمل میکنند هیچی نمیگن! 

نمونه ش همین اقای همسر! 

شدیدا خوابش میومد و صبح هم باید خیلی زود بیدار شه و تو تاریکی بزنه بیرون بره دنبال یه لقمه نون حلال! 

اومده میگه شبت بخیر! 

میگم حق نداری تا من بیدارم بخوابی! 

میگه اخه تو صبح مجبور نیستی 6 بزنی از خونه بیرون! 

میگم چطور شبها که فوتبال داره تا 2 بیدار میمونی...؟ اون موقع کار نداری؟! خوابت نمیاد!؟ 

سکوت کرد و اومد کنارم نشست و همونجوری نشسته خوابش برد. 

منم بدجنسی ام حدودا نیم ساعت بیشتر دووم نیاورد و اجازه دادم بره سر جاش بخوابه. 


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند