گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1213 - اخلاق بد؟!

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۰۸ ق.ظ

من یه اخلاق بدی دارم 

البته از نظر خیلی ها 

از نظر خیلی ها هم ممکنه اخلاق بدی نباشه! 

اخلاق بد من اینه که وقتی از کسی بدم بیاد، با کسی حال نکنم، از کسی متنفر باشم، شخص مورد نظر به رااااااحتی متوجه میشه! 

میگین چرا؟ 

چون یجوری رفتار میکنم که طرف میفهمه من ازش بدم میاد یا حال نمیکنم یا متنفرم یا هر چی! 

مثلا اگر تو یه جمعی هستم که از بودنم تو اون جمع خوشحال نیستم با اخم و بی حوصلگی و ور رفتن با گوشی و هر وسیله دیگه ای نشون میدم که باهاتون حال نمیکنم دوستان! 

خودم هم موندم که این اخلاق خوبه یا بد! 

نظر شما چیه؟! 




یه اخلاق خیلی بد دیگه هم دارم !

اونم اینه که اگر یکی یک بار یک اشتباهی رو مرتکب بشه! برای من دیگه پرونده ش تو اون زمینه بسته میشه! 

حالا اشتباه میتونه عمدی باشه سهوی باشه هر چی باشه! ولی همون یبار برای من کفایت میکنه که تو اون زمینه دیگه به این شخص اعتماد نکنم! :/ 

  • فریba

نظرات  (۱)

  • دختر بهارنارنج
  • سلام.دقیقا منم همینطوریم. به نظرم خیلیم خوبه. وقتی یکی خیلی باهام گرم میگیره تازه یه جون صمیمی هم به اسمم اضافه میکنه بعد فرداش میشنوم پشت سرم حرف زده و منتظره یه چیزی از حرفات در بیاره علیه خودت اونم پشت سرت ازش استفاده کنه فکر میکنم خیلیم خوبه که وقتی با کسی حال نمیکنم قشنگ میگذارمش کنار و خودش میفهمه و نمیتونم براش نقش بازی کنم.
    پاسخ:
    ادمهایی که نقش بازی میکنن ترسناکن خیلی ترسناکن. 
    در بدترین شرایط ممکنه از پشت به تو خنجر بزنن! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند