گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1217 - خونه تکونی

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

بعد مدتها پشت سر هم هر روز شرکت بودن!! امروز رو خونه موندم به کارای خونه برسم. 

انصاف رو در نظر میگیرم اگر جای همسرم بودم زنم رو طلاق میدادم! 

چون نصف کارای خونه که همسر انجام میده، غذا که خیلی وقتها حاضریه، همیشه لباسها و کتابها و لپتاپ و ... وسط خونه پخش و پلاست و ... 

فکر کنم تنها عاملی که باعث شده من رو طلاق نده اینه که من خیلی خوبم :))))))))) 


امروز از میزناهاخوری و گلدونها شروع کردم به تمیز کردن! دقت کنید از میز ناهاخوری!!! :)) 


امید است خونه تکونی همین امروز به پایان برسد اگر نه که میره 4 اسفند سال اینده :))) 


پ.ن

همسر پریروز میگه ما خونه تکونی نمیکنیم!؟ 

میگم آخیییی چرا نکنیم... بیا فردا فرشها رو جمع کن ببر قالی شویی.. پرده ها رو هم باز کن بشورم.. یه کارگر هم بگیر بیاد کمک من خونه رو بتکونیم.. 

میگه فکرشو که میکنم میبینم تو هر 5 شنبه داری خونه رو تمیز میکنی خونه تمیزه دیگه تکوندن نمیخواد! :)))

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند