گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1229 - دفترچه اهداف!

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ق.ظ
به رسم همه سال در تعطیلات عید یه مروری روی آنچه گذشت دارم
تمام کارایی که تو سال گذشته انجام دادم و موفقیته ها و شکست ها 
و یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در سال جدید!

در یک نگاه کلی:
میتونم بگم سال 97 تنها سالی بود که سراسر شکست بود برای من! چون به هیچ کدام از اهداف کوتاه مدتم نرسیدم و طبیعتا به اهداف بلند مدتم نیز نمیرسم! (البته تا فعلا)
و از نگاه دیگری سالی بود بسیار متفاوت .. پر از تجربه .. تنها سالی بود که شکست ها من رو ناراحت نکرد بلکه هر شکستی یک چراغ خاموش ذهن من رو روشن کرد!! 
سالی بود که به تمام حرفهایی که استادم در اولین جلسه حضورم در کلاسهای مدیریت کسب و کارش بیان کرد رسیدم!
اینکه وقتی کسی خودش صاحب کسب و کاری هست هیچوقت اروم نیست! زمانش رو هدر نمیده.. مدیریت هزینه هاش کنترل میشه! رفتارش منطقی تر میشه! فکرش باز تر میشه! اخلاقش عوض میشه و وو و و و... 
و خیلی تغییرات دیگه که من واقعا در خودم حس میکنم .. 
 باعث شد دید من نسبت به خودم، زندگیم، اینده م، هدفم، و خیلی چیزای دیگه عوض بشه! 

سالی بود که معنی واقعی هر شکستی مقدمه یک پیروزی بزرگ هست رو به خوبی درک کردم! 
و خودم رو اماده استقبال از پیروزی های بزرگ کردم! 

چقدر خوبه ادم رئیس خودش باشه و خودش مسئول صد در صد زندگی خودش!
خدایا شکرت بابت فرصت دوباره ای که بمن دادی تا بتونم در راهی قدم بذارم تا به اونچه که لایقش هستم برسم :) 

سال 98 یک سوال فوق العاده برای من هست. 
از لحاظ کاری بهترین اتفاقات برای من رقم میخوره چون تجربه ش رو در سال 97 کسب کردم، در زندگی شخصی بهترین روزها انتظار من رو میکشند! از همین الان تصور میکنم حال خوب خودم و خانوادم رو :)
خدایا شکرت بابت همه اتفاقات خوبی که قراره سال 98 برای من بیفته! از همین الان شکرت :) 
  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند